sábado, junho 25, 2005

 

Quote Of The Day (nr. 2)

"I was doing a show in Fife, Alabama last year. After the show I went to a Waffle House. I'm not proud of it, I was hungry. And I'm alone, I'm eating and I'm reading a book, right? Waitress walks over to me:
"Hey, whatchoo readin' for?"
Isn't that the weirdest fucking question you've ever heard? Not what am I readING, but what am I reading for? Well, godammit, ya stumped me! Why do I read? Well... hmmm... I don't know... I guess I read for a lot of reasons, and the main one is so I don't end up being a fucking waffle waitress."
- by Bill Hicks

Comentários:

AhaH Grande resposta... Mas foi burro... Assim no final foi para casa sozinho, se tivesse sido simpatico teria ido para casa com a "fucking waffle waitress"...
 
Sim, parece que não vês filmes Leitão, as waffle waitresses têm todas 200kg, sotaque do Texas e tão sempre a mascar chiclas (sim, eu digo, orgulhosamente, chiclas).
 
E já agora, porque é que cá não se comem waffles? Ou comem?
 
Até se comem... Ha casas em braga disso.O colheradas acho que tem. Embora nca fui mto pra isso... n gosto.
 
Enviar um comentário



<< Home